Orjinal Mesajı Yazan: SoniC
Penaltı atışlarında hiçbir gelişme göremedim !
Penaltı atışlarını şekil olarak geliştirmişler. Adamın topa vuruken yana yatması veya topu atacagı yere göre bi hreketle ayağının içiyle plase vs. ile vurması ve yeni oyunda futbolcuların topa vuruş şekillerinin değişmiş olması sebebiyle , dah farklı vuruşlar yapabiliyosun. Kaleciler de topa farklı atlıyolar ister sitemez. :D:D O da değişmiş yani. Bi kere diyorum ya topun gidişi bile farklı artık oyunda :D:D