M®.Bean™, bu kadro yapısıyla senin bu seneden umudun varmıydı Allah Aşkına. Biraz gerçekçi olalım Ailton dışında Santrafor yok. kanat adamı yıllardır yok. Okan Dışında pres yapabilen adam yok. Defansta tecrübeli bir usta yok. bu durumda başarısızlık normal. Başarısız oldu diye takımımızı desteklememek olmaz. Demirören'le bu iş yürümüyor. çok plansız programsız iş yapıyor. sanki 80li yıllardaki kulüp yönetme mantığıyla kulüp yönetilmez...
Ama biz ne diyoruz, ölümüne Beşiktaş.