Bu maç tam Ailton ve Okan'ın maçıydı. Ama yine de mazeret bu olmamalı. Bu kadroyla en azından yenilmemeliydik. Yazık oldu. Afonso öyle ucuz bir gol attı ki. Son olarak Kanal D'de verilip, yenildiğimiz çoğu maçtaki gibi sinirimi yine izninizle İlker Yasin'den çıkarcam.
Maçın ilk yarısından;
İlker Yasin: Afonso Alves çok tehlikeli bir Brezilyalı ama pek etkisini göremedik şu ana kadar.
Ne istiyosun kardeşim sen bizden? Ne zorun var bizimle? Git terket şu ülke sınırlarını ya. Yeter artık.