ben daha lig başlamadan söylemiştim: bu takımın UEFA da 3. tura kadar gidebilmesi mucizelere bağlı. Nitekim görünen köy kılavuz istemez. Köy takımı Vaduz a onlarca pozisyon veren, Avrupa da esamesi okunmayan Malmö ye karşı ilk şutunu maçın 30. dakikasında çekebilen Beşiktaşımızın durumu hiç te iyi değil.
Bir kere forvetimiz çok problemli. Ailton olmayınca hücumda hiçbir zenginlik gösteremiyoruz. Youla da, Ahmet Dursun da, Veysel de bu takımda oynayabilecek kalitede oyuncular değiller. hele Veysel in bu takıma nasıl alındığını hala anlayabilmiş değilim. Veysel Anadolu takımlarında bile vasatı aşamayan futbol oynuyordu. Artık bu saatten sonra gitsin ikinci lig b kategorisinde oynasın. onun kalitesi ancak oraya yeter.
Takımın orta sahası da aksıyor. kanat oyuncularımız çok kötü. forveti yeterince besleyemiyorlar. hücuma çok yavaş çıkıyorlar ve çıkarken de çok top kaybı yapıyorlar. Pancu deseniz ilk alındığı senedeki Pancu nun yerinde yeller esiyor. Ahmed Hassan ın da sağı solu belli olmuyor. Bir maç iyi oynuyor, bir maç sahada hayalet gibi geziniyor.
Defansa zaten ayrıca değinmek istemiyorum. Anlaşılan bu sene de havlu attık. Bu sene alabileceğimiz tek kupa Türkiye Kupası. İnşallah yönetim iki senedir yaptığı transfer yanlışlarını seneyede yapmaz. Kadronun derinliğe ihtiyacı yok, yıldız oyuncuya ihtiyacı var. Adem, Güven, Kürşat, Youla gibi sıradan oyuncular alınacağına bir tane yabancı yıldız alınsa Beşiktaşa çok daha faydalı olur.