APACHE bizde herşey aynıydı yeni kızlrı süzdük boy konusunda klasik dalga geçmeler yapıldı derslerde bilumum şekilde dalga geçildi...
ŞANLI_ ben sewgilimi gördüm en önemlisi buydu bi de kötü bi sınıfa düştüm arkdaş yoktu artı bu sene prefabriklerde eğitim görecek olmamaz en kötü darbe idi bana :(
SuperBamm ilk gün gittim bizim kızlardan hayır yok yeni gelen çömezlere baktım. arasında güzel kızlarda var birkaçını ayarladım galiba :)
Kuva-i-zmiR bizde okula gittik.can sıkıntısı işte bilirsiniz.hemen öğle tatilinde arkadaşlarla planladık.dogru kerhaneye gittik :D
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway 25 yasındasın okula gidiosun :D nasıl işdir o harpii haa 25 yasında insan universite bitirio sen bi de okula gidip bunları mı yapıon? bu ne okulu ?? :rolleyes: :confused:
Curcuna bütün cinsler bizim sınıfta toplanmış ilk günden kavga ediyoduk.bu arada kızlar süper :azmslndi:
Burakreis bizim okulda kız-mız yok okulun hepsi abaza kaldı :D :D ama dersane var benm ordsan yırtıyorum :D :D :D
abazapasa beyler yaa lise 2 ye geçince sınıflar dağılıo mu? mesela hocalar dedi eğer hepiniz mf seçerseniz fark olmaz sadece tm ye gidenleri ayırırlar dedi ? :confused:
Nouzer **Bende bu sene Liseye geçtim ama dağılsın bence daha fazla tanıdık kişiyle aynı sınıfa düşme ihtimalim var çünkü okulun yarısını tanıyorum ama aynı sınıfa sadece 2 tanıdıkla düştüm .. :)**
Oguz Kagan Ayrılcaksınız tabiki alnınıza göre farklı dersler olacak ama herkes aynı bölümü seçerse ayrılmazsınız ama farklı olunca ayrılacaksınıs tabiki
R2.ScHuMi_1 Orjinal Mesajı Yazan: Kuva-i-zmiR bizde okula gittik.can sıkıntısı işte bilirsiniz.hemen öğle tatilinde arkadaşlarla planladık.dogru kerhaneye gittik :D yuhhh be kardeşim ilk günden mi !!
tramp_1905 YA BEN KALKTIGIMDA SAAT 4.30 DU tabe okul mokul yok :D zaten okullar acıldı acılaluı forum bombos :) aferin calısın calısın Bizim fakulte de 26sında mı ne açılıyo ne bilim o ara bi pazartesi iste