Bizim bugün 12 dersdi :D :D
öğlen molasından geldikten sonra Hoca derse bizden önce girmiş :D :D ( Tabi biz aslında geç girdik hoca zamanında girdi ) bizi yok yazdı 15 arkadaş :D :D
neyse bari yok yazıldık çıkalım dedik tenefüste kaçtık bir counter oynadık cafede neyse yarına bakacaz bakalım bölüm şefi bizi yarın öldürebilir :confused: :confused: :confused: