ridvan155 walla ben ilk gün okula alışmaya çalıştım.yeni lisesli oldum bi de anadolu lisesi.hocalar bir hoca derse 2. girişinde ders işlemeye başladı o yüzden trafiğim yoğun sadece hafta sonları bilgisayarı açarım oda belki.