Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11)
yazdım oraya kocaman adaş :) 1.Sayfa;) arkadaşlar bu arada video 59 kere dowload olmuş ....ama 25 oy kullanılmıs... :mad:
herkes yine 2-3 defa indirio:D:D
ayrıca gs***forever: Hamit(cracks)'e sordum tamamen şans dio(ne kadar doru bilmiom)