cracks'in golu cok hosuma gitti :)
ayrica benim gole gelince ben formatladiktan sona fazla oynamadim 1-2 gusel gol var digerleri orta sahadan ama nedense orta sahadan atilan goller benim hosuma gitmyior kolay oldugu icin ... bide bu vardi HASAN da 9 tane var sende yolla 10 olsun dedi bende bunu yolladim yani iddali oldugumdan veya guzel oldugundan degil :)