beyler burdayım okuldan dolayı işlerim vardı okulda pc işleri..o yüzden 2.Modem ve tel yeni kayıt açtırdım modem gelmesini bekliyorum tel fazla bağlı oldu için baska nodan aldım açıldı ama modm gelmedi daha :,( bu aksam yada yarın en geç dvam etcem.....