**GURUR DUYDUM**
gercekten son yıllarda seyrettiğim en iyi fenerbahce idi özellikle futbolcuları (anelka ,alex başta olmak üzere bir fazla tebrik ediyorum demekki büyük maclarda oynıya biliyorlarmış)
VE tabi **DAUM**'U demekki bu işi cok iyi bilyormuş bir takım ancak bukadar düzenli,ve uyumlu oynıya bilir ..Starda Gargemel de dio niye son 3 dakka değişiklik yapmadı Alla allah dedim daum delimi iyi giden bir şeyi bozsun tek hata televizyon başında bizlerinde olduğu gibi son dakkalarda macı kazanmak istememizdi işte orda biraz daha akılı olabilirdik ama bu önemli 2 .gol resmen basiretimizin bağlanmasıdır bir faul yapa bilirdik,önemli değil bir puan kaybettik ve güzel oynadık zaten bunun en net göstergesi milan taraftarlarını 2 .golden sonra hırsından cıldırıp taraftarımıza saldırmasından belli:)
**Sonuç: bu oyuncular ve bu hoca bizde oldukça biz bu gruptan rahat rahat cıkıcaz , ümitli değildim amam şimdi cok rahat cıkacamıza inanıyorum..(bu arad appiah umarım ciddi sakatlanmamıştır=**
:mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: :mesale: