Fenerbahçe iyi oynadı... Ama Milan'da kötü oynadı, ki Şevşenko hiç yoktu sahada... Bu maçta benim için olumlu olan şeyler;
1. Volkan iyi oynadı, yaptığı hatadan sonra gol olmadı allahtan, yoksa moral 0 olcaktı, milli takıma da lazım bu adam...
2. Ümit Özat, 2. golde Kaka'yı izlemesi dışında güzel oynadı... Tuncay'ı uzun zamandan sonra ilk kez bu kadar hırslı gördüm... Milli takımımızda da aynı şekilde oynarlar işallah...
3. Milan yendi...