Volkan yediği golden çok daha zor en az 2 top çıkardı. Çok beleş gol yedik yazık oldu. Ahım şahım oynayamıyor Milan. Maç ortada bile denilebilir, helal olsun ya. Rüştü ve Servet olmadığı sürece FB 2. tura bile çıkabilir :)
edit: nazar değdirdim yuh. Nasıl goldür o Kaka ya.