bizi(GALATASARAY'ı)
uefa kupası finalinde desteklemeyen fenerliler utansın
uefa kupasını tesadüf eseri aldıımızı düşünenler utansın
daha dün galatasaray aleyhine saçma sapan yazılar yazıpta bugün feneri tüm türkiye desteklesin diyen yazarlar utansın.
her durmda "6S" yi bize hatırlatan fenerliler utansın.
BU ARADA AHH BE SHAVİ...AZ DAHA İLERD EOLSAN VRMUŞTUN
stadlarında futbolcularımıza ayran şişeleri ...vs atan fenerliler utansın.
BU ARADA HADİ PİRLO ATARSIN BU FRİKİİ...BEKLİYORUZ...AHHHHH
az önce daha bi çok şey gelmişti ama unuttum...kısacası b akşam ccaanı gönülden FOOORZAAAA MİLAAAAAN.