Orjinal Mesajı Yazan: bbturk
ben bjklıyım,milan a iddaa oynadım ama yine de fenerin yenmesini istiyorum,sonuç ta ülke puanı söz konusu...
İşte budur olay. Helal olsun.
Ya herşeyi geçin, ülke puanını falan, forumda "Bakın yunanlılar bizle dalga geçmiş" diye bi konu gördüğünde aslan kesilen gençlerimiz nasıl olur da "FB fark yer, Fener takım mı ya, forza Milan zhauhzauhzahuz" derler. Herşeyden önce bu da milli davadır.
Evet bence de mantıken Milan büyük ihtimalle yener, Daum'la Avrupa'da FB'nin işi zor. Bir Beşiktaşlı olarak "forza Milan :D:D:D:D ahzauhueh" diyen arkadaşların da başarılarının devamını dilerim.