Fenerbahce bekledigimden kat kat iyi oynadı, hem taraftarını hem bilinci yerinde olan turkleri sevindirdi; Gel gelelim macın hakkı beraberlik olmasına ragmen Kaka die bi adam vardı ki bence bu adam beraberligi haketmedigini gosterdi, herkesin kutlaması gerekirken hala "allahın shiti, neden indirmediler, bi adama yenildik" lafları canımı sıkıyor, canımızı sıkmalı..
1 adamı indirmekten bahsedenler Fb ile ust turlara cıkmak istemiyorlar mı ki?? orda da bu sekilde mi oynuyacaksınız? Ümit Özat (şahsi olarak kendisinden nefret ederim milli takım yazılarında da okuyanlar bilir), Onder Turacı denen insan evlatları ne yapabilir ki kaka denen top cambazı karsınında? Adamı kim durdurabilmis ki Ümit onder bu adamı tutamadı die bir forumda bu kadar hakareti hak ediyor?
Benim sampiyonalr liginde gordugum en guzel gollerden biriydi, BİZ yedigimiz icin sevinemedim, ama agzımdan sadece "Yok essegin s.." lafı cıkabildi.. Fenerbahce bugun biraz sanslı biraz da kontrollu olsaydı 1 puanı alırdı hem sevinirdik hem de bu kadar tartsıma olmazdı...