fener gayet güzel oynadı tebrik ederim. yazık oldu . ama bi şekilde alırdı milan zaten. 87 de olması kötü oldu tabii ümit özat bıraktı resmen kaka yı 2. golde . Volkan iyi, Alex vasat, Tuncay vasatın üstü, Anelka fena değil gol vuruşlarında etkisiz kaldı.
Moraller düşmüştür oyuncularda bence. Hala 3. yada 4. olurlar diyorum