Orjinal Mesajı Yazan: deuozan
uefa.com da bu oylama yapılıyodu, son olarak durum şöyle:
AC Milan 12.84%
Fenerbahçe SK 86.06%
It will be a draw 1.10%
bizim türkler tuslara fazla basmıs desene :D
beraberlik muazzam skor olur galibiyette fener gruptan cıkar malubiyet biseyin sonu olmaz dogal bi skor ammaaaa gelipte üstüne bide bjkye yenilirsek fenerbahcemizde kötü günler baslar bu daum denen adamın ipini ümügünü sıkarlar artık :D daha öncede yazdım ben ilk olarak sıkarım ama bu sene takımdan ayrmam lig sampiyonlugu gitmesin 3 sene üst üste sampiyonlugumuz yok !!!