alex, anelka adam gibi oynarsa, ve dafans dagılmassa fener mucadele eder..
Ama en az 1 puan garanti diyen fenerliler var, Daha da kotusu yoneticiler var..
Ben de isterim 1 hatta 3 puan almasını ama bu takım gecen sene onune geleni devirmiş, Liverpoola da nası verdigini macı biz biliyoruz.. Yapmayın lutfen azıcık ciddiye alın su işi, Milan tam kadro gecen seneden sadece crespoyu kaybettiler, üstüne bir suru takım oyuncusu aldılar(fener icin en kotu seylerden biri karsıdakının takım oyunu oynaması belkide, gerci herkes icin en zoru bu psv lyon gibi takımlar bu yuzden bu kadar basarılılar)