Ahmet Çakar: Sen takımına neden yıldız alırsın rıdvan? nobreyi madem bu gunlerde kullanmıycaksın en zor macında neden alırsın ki bu adamları
Rıdvan Dilmen: Abi Nobre kime gore yıldız? Bence alex ve anelka dısında yıldız yok fenerde appiah da yarı yıldız sayılır..
Ahmet Çakar: Nobre fenerin 2 sezondur en cok gol atan adamı, Bence Fenerin Anelkadan daha onemli yıldızı nobre,
Rıdvan: Nobreyi mi oynatsın anelka yerine?? :S?
AÇ: 2sini de oynatsın neden alıyo oynatmıcaksa?
Rıdvan: Abi sen Milanoda 3 hucumcuyla cıkarsan 4 atar yollarlar geri kimse alınmasın şimdi Nobre mi Nestayı Didayı daha cok avlar Sheva mı onderi volkanı hıhıhıhıhı bence oynamaması Fener için daha iyi olur..
Bir de Brezilya suanda Uluslararası futboldaki yutan elemandır.. Brezilya- xxx macı Brezilya die biter (resmi maclarda) İsteyen varsa iddiaya girebiliriz dunya kupası icin, Brezilya herkesi farklı yenecek.. Forvetleri hem Kontratak hem kapalı savunmaya hucum yapabilen forvetler, hemde 1 tane de deil 4 5 tane var ciddi mac olmadımı ronaldo oynamıyor.. ortasahaya alexi almıyolar varmı boyle luks yav..