kingsbladee ilk maçlardaki bol pozisyonlu bi maç ve bol skorlu bi tabela görürsem çok sevinicem ama sivas ii gidiyor rehavete kapılıp maçı vermezlerse dün beşiktaşın yaptığı gibi olmaz inşallah
cracks sivas 8 biz 10 puanız.gerçekten iyi iş başardılar.bisim yememiz demek çok güsel olmak demek :D evet hadi başlıoz.eski açık sar diyeceeeeeek diyeceeeeeek diyeceeek... heya heya heya heya ultrAslan ultrAslan...
Geyiq Team taraftarımıza helal olsun maçtan önce "kahrolsun pkk" die bağırdılar.. maçta hasan şaş ilk 4 haftadaki futbolunu aratıo :(
Makaay böyle sacma sapan bişey olamaz yani.adam faul verdi sanıyor hakem topu ceza sahası içinde kucagına alıyor penaltı oluyor :)
Geyiq Team hakkı bir de takım kaptanı olacak düdük çalmadan topu eline alıyo..biz de hakeme söyleniyoruz faul vermedi die iiki vermemiş penaltı oldu :)
SoniC İlk yarı beğenmemiştim Galatasaray'ı ama 2.yarı gerçekten çok güzel oynadı.ümit karan yine maça girdi ve kurtardı takımı :) hakan şükür'ü beğenmedim,heinz'ın daha takıma ısınması lazım.çok sert vuruşları var. neyse 3 puan aldık iyi oldu yine lideriz :) (Penaltı gerçekten ilginçti ama hata kaptanın.yan hakeme değil,hakeme bakmalıydı..)
Makaay bide adam dısardaki topu ceza sahasına sokuyor sonra eline alıyor.gs iyi degildi bugun.zor kurtardı galibiyeti bakalım uefa da neler olacak