penaltı ayrı bi komedi gs taraftarının hakanı artık oynamasın demesi ayrı bi komedi...
**bence hakana teşşekkür edilip futbolu bırakması sölenmeli..devri kapanmıs onun(Ersun Hoca'nın dedigi gibi:))** jübile zamanı gelmiş!
bu arada sivasın savunmasındaki "**Kalla**" gercekten güzel bi oyun oynadı ve hakana hemen hemen hic hava topu vermedi..Helal olsun ona...
bide altan varken ondan daa ii olmıyan bi heinze'ın alınmasıda gereksiz **bence**.