Black God maçı mustafa çulcu yönetcek , rakibin antrenörü LORANT valla federasyon bu kadar mı tesadüf e isizn verir yada gs ye rövanş şansı verir bilemem
cracks Orjinal Mesajı Yazan: Black God maçı mustafa çulcu yönetcek , rakibin antrenörü LORANT valla federasyon bu kadar mı tesadüf e isizn verir yada gs ye rövanş şansı verir bilemem ya abi yapma ya ne alaka şimdi... 5 5 5 5 5 5 5 5 5 ...
R@PP€R **30-0 olsun bizim olsun :D :p şaka bi yana loranta 6 çekeriz :D İNTİKAMIMIZ ACI OLACAK ZUHAHAHAHA REVENGE OF THE LION :D:D:D:D:D**
H-KaN Bence cok Zorlu mac.Ama Galatasaray Tercübesiyle Kazanir 70.ci dakkikadan sonra 1:0.Gol Mondragon :P
selimmm15 Eski açığında açılmasıyla takımımızın tribünlerle bütünleşip lorant a ders vermesi gerekir.fark olacak ALLAH'ın izniyle ama 4 mü!yoksa 5 mi orasına karar veremedim...!