yazacaktım ama unuttum,şimdi bir bakalım.
fifa 06 demo başlığını gördüğünü yazman,oyunu saat kaçta oynadığın,demoyu indirmeye başladığın anda hissettiklerin,vcd filmden bahsetmen,önyargılı insanları sevmemenden bahsetmen...
ben olsam bunları yazmazdım,sadece fikir,istedin diye yazdım..