Orjinal Mesajı Yazan: soccerman
İlk önce yazı için *TeSaDüF*28 kardeşimize teşekkür ediyorum. KalkVeSavaş yazdıkların çok saçma. Boşuna mesaj yazmak için mi yazıyosun bu mesajları? Demo başlığını yazmadı diyelim. Demoyu indirirken hissettiklerini de yazmadı... Başka ne yazacak peki? Bu yazıda VCD film bir örneklemedir. Önyargılı insanlarla ilgili bölümde de kendi düşündüklerini yazmış *TeSaDüF*28 kardeşimiz. Ben de aynı şekilde düşünüyorum ayrıca. Sen hayatında edebiyat dersinde yaşadığın bir olayı yazıya çevirmedin galiba. Hoş bu anlattığın gibi çevirirsen zaten "0" alırsın ya... Neyse...
Bakın ne diyeceğim. Aslında burası yeri mi bilmiyorum ama... KalkVeSavaş ve boaught17 adlı üyeler! Size sesleniyorum. Niye her yeni topic açıldığında diğerlerine muhalefet olmak için saçma sapan konuşuyorsunuz? Ya her konuda farklı olmak için özenle uğraşıyorsunuz. Bazen de iyice eşeğin kulağına suyu kaçırıp ukalalığa kadar ilerletiyorsunuz.
ben sadece,iyi bir yazı için,gereksiz öğelerden kaçınmalısın cümlemi adama istediği için açıkladım,'0' almakla bir alakası yok,bir olayı yazı çevirmekle ne alakası var,benim yazım gücüm senden kuvvetlidir merak etme,bize seslenmenden ve gereksiz konuştuğumu söylemenden öte,asıl ben bu açıklamanın gereksiz olduğunu düşünüyorum.boaught17 ne yazdı bilmiyorum.her konuya muhalefet olduğumda yok,ama olabilirimde,bu yanlış yaptığımı gösteremez..