Allahım bu (günnüğe) gülsemmi alasammı intaharmı etsem ?
**supermis haa bu :D**
gül gül
1987 mi :D :D :D
ewt ben bu günnüğü biliodm f-laket komedi ya
Bunlarda benden olsun...
verildiyse affola :scnbebek:
kedi ve reha muhtar super >:D
**güzelmiş saol ismet :D**
sağolun beyler
devam :)
devam...
....
**Adamdaki kasa bak be :D**
o adamın fake olduğunu ben bile anlarım :p :D
zaten şaka yaptı sanırım nickdaşım...
durmak yok :)
edit:aynı resimi koymuşum :D
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: