selimmm15 Valla üstteki muhtar adayının siyasi parti ile ne işi var anlayamadım.Muhtar'lar partilerden seçime giremez ki!!! Ama afişteki yazı güzel.
rapper buyrun annemin okulunda çektiğim süper yardım ve destek afişi.... otizm nedir bilmiorum :):):)
rapper pardon arkadaşlar önceki sayfadaki resmin linki bozuktu tekrar yazdım ama şimdi o düzelmiş kusra bakmayın bi msj fazla oldu....
Tearaway Orjinal Mesajı Yazan: rapper buyrun annemin okulunda çektiğim süper yardım ve destek afişi.... otizm nedir bilmiorum :):):) otizm sanırım bedensel özürlü olmak dı
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: selimmm15 Mr.Bean in küçüklük resmi... zuahahahah manyak bişe yaw nasıl bakıyor :D :D :D
Hasansas1905 Orjinal Mesajı Yazan: selimmm15 Arkadaşlar affınıza sığınarak gönderiyorum.Bana çok ilginç geldi.Umarım black god abimiz atağa kalkıp beni banlamaz. ehuehue bu ne nan böle:D:D:Dgelde gülme:D:D
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: Hasansas1905 ehuehue bu ne nan böle:D:D:Dgelde gülme:D:D yuhhhh bea abi resim taaaaaaaaaa 1 ay önce konulmuş hadi görmedin diyelim de şimdi yapıyon yorumu adam utanır yapmaz be :D
typhlosion Orjinal Mesajı Yazan: selimmm15 Arkadaşlar affınıza sığınarak gönderiyorum.Bana çok ilginç geldi.Umarım black god abimiz atağa kalkıp beni banlamaz. ABİ ÇOK KOMİK YA :) bizim sınıftaki kızlara gösterecem bunu