tayyiphan kurttepe(adana)anadolu lisesi.türkiyede anadolu liseleri çapında en iyi 9.lise ayıptır sölemesi.)
**Hector** süleyman nazif anadolu lisesi.ama lise bu yıl anadolu lisesi oldu.yani ben düz liseyim.10'uncu sınıf.ama herkese anadolu lisesi diyorum daha havalı oluyor :mesale:
az1903 adana kurrttepeye giren arakdaşımızı kutluyorum orası adanın en iyi lisesidir bakılıyor ki burda hiç istanbul erkek faln yk mu o zaman zeki insalar takılmıyor buraya :D :D :D