SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: az1903 adana kurrttepeye giren arakdaşımızı kutluyorum orası adanın en iyi lisesidir bakılıyor ki burda hiç istanbul erkek faln yk mu o zaman zeki insalar takılmıyor buraya :D :D :D sölemesi ayıp alınan ortalama puan bakımından en iyi 8. lise miyiz öle bişeyiz bizde :p geçen sene çapında tabi :)
tayyiphan Orjinal Mesajı Yazan: az1903 adana kurrttepeye giren arakdaşımızı kutluyorum orası adanın en iyi lisesidir bakılıyor ki burda hiç istanbul erkek faln yk mu o zaman zeki insalar takılmıyor buraya :D :D :D ewt adananın en ii okulunda okuorum saol ark.ım