JustRelax Arkadaşlar liseye bu sene giriyorum . Daha kayıt yaptımadım ama %90 Oğuz Kaan Koleji. Buraya gelen varmı? :scn_oku: :tapiyorum
Spocket Ümraniye Anadolu Lisesi'nde, son senemdeyim, gelen olursa haber etsin, sonra öyle havada kalsın, ki sanmıyorum biri çıksın, ben geliyorum diyen...
siyahlabeyaz Orjinal Mesajı Yazan: takunya Şehremini ben de. Basketbolda ezeli rakibiz Oğuz Kaan'la. (ezeli? ohah iyi salladım) Kaçıncı SınıfTasın ?
@DR!@NO Ben Çapa Anadolu'ya giden arkadaşımızı tebrik ediyorum.Oraya girmek çok zor çünkü... Ben Davutpaşa Lisesi (SüPeR!!)