Arkadaşlar biraz sabır,onlarda eminim boş durmuyorlardır.Gerekenin en iyisini yapıp bize sunacaklardır..Şimdi zaman verip,o zamana yetiştiremeyince de bu sefer gene onlar kötü oluyor.Bu patch bende de çalışmıyor ama biraz sabredelim.Onlar bizden daha çok istiyorlardır bunu yapmayı emin olun..;)