w.rooney galatasaraya 10 tane atacağım(3ü alex 2si tuncay 2si nobre 2anelka 1appiah) sonra rahatlayacağım................ohhhhhhh
MateJa Orjinal Mesajı Yazan: w.rooney wolf yani bugün (çarşamba) itibariylemi çıkacak birde faceler olacakmı?yani bir patch wardı sadece formalar wardı anelka = pauleta olmuş sadece isim değişikti.öylemi olacak yoksa faceler olacakmı? birde çalışmalarından dolayı seni kutluyorum hayır o yamada pauleta = nobre 'ydi :D
SiNBaD_ Canlica sence zaten yarınlar hiç bittimiydi de yarınlar hiç bitmeyecek diyorsun?:hihi::hihi::hihi::hihi:
chos3n Wolf herkes nefesini tuttu bu yamayı bekliyor zaten.. Burda yapılanlar ufak tefek şakalaşmalar..
canlica Orjinal Mesajı Yazan: boaught17 Canlica sence zaten yarınlar hiç bittimiydi de yarınlar hiç bitmeyecek diyorsun?:hihi::hihi::hihi::hihi: yok yaw dünler bitti yarınlara daha var;)
OZGUROR Öncelikle yapanların eline sağlık uğraşıyorsunuz zamanınızı harcıyorsunuz... Bekliyoruz bakalım bu gece uyumadan yeni patch kurulu bir şekilde bir maç yapıp öyle uyuyalım ;)
Wolf Arkadaşlar.. Facelerde bir problem oldu. Onu daha sonra halledeceğim. Sabırsızlıkla beklediğinizi bildiğim için "şimdilik" facesiz halini yayınlıyorum. Şuan upload ediyorum. Sanıyorum 15 dakika içinde www.fifadelisi.net adresinde yayında olacak. Patch çıktıktan sonra eğer düzgün çalıştırabilirsem bir face update çıkaracağım. Bakalım. İyi oyunlar..
Wolf Valla bir zaman vermiyorum. Ne zaman zaman versem acayip sıkışıyorum. :D Bu arada patch yayında.. ;) http://www.fifadelisi.net/haberdetay.php?id=35
SiNBaD_ Patch'i indiriyorum.Zaman vermemen iyi olur gerçekten çok zor duruma düşüyorsun.Ama belki belli bir zaman verirsin diye sormuştum neyse :)