var ya harbi cok gusel olacakmis ama cizgiler cidden cok kotu ...
hemide bu eski forma :D short un altindaki yeri transparan yapman gerekiyordu ben d.bakir formasinda yapmamistim oyunda kotu duruyo . cizgileri pen ile ciziyon herhal ole olmaz :D
EDIT ; sen puma logosunu nerden yuruttun :) gusel yurutememissin kotu duruyor ! :D