Başarılar..
Ama:
Ligtv logosu kötü durmuş ve ilk formanda idda yı yanlışyere koymuşun renkler olmamış + nike logosu çok büyük ayrıca uefa nerden çıktı anlamadım:D+Gerçek formalar yapmayı denersen senin için daha iyi olur
Çokçalışman lazım başarılar...