**Soccercenter:ya beyler bşy sormak istiyorum bjk forması yapıyodum we siyah yerlere geldim formada siyahla boyadığım yerler dümdüz siyah oluyo şekiller kayboluyo neden acaba?**
diğersite:ya web abi sana bşy sorcam sen bi forma yapmıştın o formada scy amblemi wardı onu bana yolayabilirmisin?(amblemi istiyorum formayı
diil)
ne dersen de özür dilemen en önemlisi: hadi formayıda sen verdin karekterin de baya benziyor o zaman soru sekillerin kullandığın yazı karekterleri bile aynııı.. elli tane örenk yazdırma buraya !!!!!