ikili mucadelelerde en azından futbolcular birbirinin icinden gecmesin yeter..
yoksa nerdeyse mukemmele yakın bir durum sozkonusu... bir de adama nasıl mudahale yapılıyorsa oyle dusse keske...
birde cok abartı ama .. nhl deki gibi bir faul dudugu sonrası yada ikili mucadele sonucunda bir tusa basıp kavga edebilsek... ama nhl de adamlar 2dk ceza alıp kurtuluyor peste kırmızı verir batarız...
ee vazgectim :)