Orjinal Mesajı Yazan: Clooney86
1 : Atılan şutun hızını veren gösterge.!
2 : Frikiklerde Hakem barajın yerini değiştirse ve daire şeklinde gösterge çıksa.!
3 : Faul yapan gol atan oyuncunun Resmi ile birlikte özellikleri verilse.!
4 : Top toplayıcı çocuklar Olsa.!
5 : Maç içinde Kar aniden bastırsa.! hakem Oyunu durdursa.!
6 : Kişiye özel haraketler eklense Bilerek ve isteyerek yapılan.!
7 : Gol olunca Teknik direktör yerinden Fırlasa.!
8 : taktik değiştirince teknik direktör saha kenarında oyunculara iletse.!
9 : Sahaya çıplak vatandaş atlasa.! ( yok lan bu olmadı.)
10 : Vede Maçın en güzel haraketi en güzel golü en güzel asisti Seçilse Maç sonunda merakla bunu beklesek Nasıl Olur.!!!
1 : Böyle bir gösterge gerçek maç yayınlarında bile yokken Pes'te ne işi var?
2 : Barajın yeri değişmez ama, hakemin zaman zaman baraj mesafesini 9,15'e alması iyi olurdu.
3 : Pes 4'te o kadar çok faul çalınıyor ki, bazen omuz omuza giderken zart düdük, sinir oluyorum. Birde bunun üstüne her faul yapanın resmini koyupta özellikleri sayılırsa bak sen o zaman Pes oynayan kaç kişi kalıyor? Fakat fauller azaltılırsa bu resimli özellik sistemi de her zaman olmamak kaydıyla fena olmazdı.
4 : Top toplayıcı çocuklar, saha kenarında, hareketli gazeteci, kameraman v.s ler oyun için sistem gereksinimini arttıtmaktır. 2 top toplayıcı ekleyelim diye Konami'de dahil kimse oyununun sistem gereksinimini arttırtmaz. Bakınız:EA
5 : İşte bu çok iyi olur :)
6 : Bazı futbolcular için bu özellikler geliyor sanırım Pes 5'le bereber.
7 : Bu da çok iyi olurdu ama, madem top toplayıcıyı yapmıyoruz, bunu da yapmayalım, yada yaparsak hepsini yapalım, Taraftarları da.
8 : Teknik Direktöre çok takıldık. Maçmı yapacaz, onu mu izleyecez?
9 : Gerçekten de olmamış.
10 : Bu da çok iyi olurdu.
Genel olarak güzel düşünceler. :)