En zon seviyede 10 dk lık olarak 10 kez fln oynadım..sadece 2 kez yenildim..4 kez yendim..bide çoğunlukla 1-1 berabere kaldım..
sadece 1 kez kaleci ile karşı karşıya kaldığımda atabildim,gerçekten yemiyor adam..
ortalardan ve,kaleciden dönen toplardan attım hep golleri.