Ozan JK alemsiniz yaw futbol oyununda sahaya ufomu gircek ama haklısınız bordo olsa şöyle derdi 'şu şifreyi yazınca oyuna ufo geliyo' allahın delisi nerdeen geldi aklınıza şu bordo delisi keyfimiz kaçmasın boşwerin delide deli olmayın
KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: _CJ_ yau ben oyundan çıkamıyorum quick maç ta işaretli değil napcam yau ben windows tuşuyla windows a döneceksin.. sonra ctrl+alt+del yap...fifa 06 ya son ver de..bekle biraz.ekrana kutu gelir,onuda kapat,bekle kapanıyor..
MC R€SO bendede hata verdi bi arkadasimizin siteye ekledigi resimdeki gibi yaptim ayarlari, yinede hata veriyor
ss_dennis Orjinal Mesajı Yazan: De_Ja_VU ewt hata verıo resımdkeı gıbı yapın farketmıo arkadasım veya arkadaslar hepınıze solıym oyunu sılıp tekrardan kurun ama klasorun ıcınde unısntall ettıkten soora hıc bısıy kalmasn ve bu yamayı yukleyn baska bısıy yuklemeyın ve fotodakı gıbı yapn ama herseyı eksıksz tamnamlayn soora olur olmuosada burdakı ınsanlar baska bısıy yapamazlar olursa bu sekılde olur....baska yolu yok....bıde yamayı tekrar ındırmeyı deneyn
armored dediklerinizin hepsini yaptım ama yine de olmadı yine hata veriyo.Bir de demo deluxe de minutes ve substitituon seçeneklerini değiştiremiyorum onlar kapalı.Neden olabilir acaba...
Eagle_Claw armored arkadaşım aynı sorun bendede var hata verio vede minutes ve subsitition ayarlarını değiştiremiyorum bunun nedenini bilen varmı acaba
armored ben forumda bulunan fifa settings diye bi patch var onu kurup oynayın bi tek ses cıkmıo onda da :) ama diger ayarlar değişiyo
KalkVeSavas demo deluxe yi kurduğumdan beri,ofside a tik atmama rağmen,hakem ofsideları görmüyor,arkadaştada böyle oldu..