Yaw Allahım Şu 5.ci Elementte kaleciyi geçebilen warmı..
Töbe töbeee.. Abi yarım saattir oynuom 1 gol atabildim..
Bide çözünürlük ayarlarına 16 bit koysalar iyi olurdu.. Bunun bi yolu warmı acaba??
Siyah beyaz gören arkadaşlar, Ayarlarla oynasınlar mutlaka düzeliyor..
Oyun Hata veren arkadaşlarda Tüm ayarları yaptıklarına emin olsunlar o ayar yapılan yerdeki hiç biyer boş kalmıycak stadın yanındaki ok işaretinide açıp ayarları yapsınlar kesin çalışır..
KOlay Gelsin ;)