kreon1207 ya öyle çalışmıyor ki,programı sadece açıyorsunuz ve sonra oyuna giriyorsunuz.maç başladığında da f10 tuşuna basıyorsunuz.İşte bu kadar....:)
Andon Bende Calısıyo Arkadaslar ılk once traınerı acıyorum sora oyunu acıyorum maca gırdıgımde F10 a basınca zaman donuyo cok guzel 38 ıncı sanıyede devam edıyo mac 20 dakka oynadım cok zevklı :) F11 e basıncada zaman devam edıyo =)
kreon1207 Orjinal Mesajı Yazan: By_BuTcHeR Dostum dank diye hata veriyo program açılmadan.. Yani çift tıkladığımızda. Bak onu bilemem işte,istersen bir daha kur oyunu,eğer masaüsütne kaydettiysen.Çünkü başka yama falan yüklediysen onlar izin vermeyebilir. Yada trainer ı bir daha yükle... ;)
chos3n Beyler. Buldum.. Program yazarıyla msnde konuştum bana .NET framework Yüklersem sorunun çözüleceğini söyledi.. Hadi biri denesinde sölesin artık zor bölümü ben geçtim :D Bekliorus..;)
kreon1207 Bende de ya maç bittiğinde yani ben bitirince yada oyuncu değişikliklerinde oyundan atıyor..:( Neyse artık bunada katlanıcaz....
Cr@zy_Child walla bende de olmuo neden kıne walla ne quzel olur ya ıstedıın kadar oyna ya bırı baksaın suna nıe hata verıo yaffff
ozon bende gayet güzel çalıştı ama uzatırsanız windowsa atıyo (tabi ben gibi bi saat aynı maçı oynarsanız)
chos3n oke olay çözülmüştür.. http://www.softwarepatch.com/windows/netframework.html Girin Package yükleyin..25 Mb falan sora çalıştırın güle güle oynayın ;) Saygılar :D
sefillik evt bende de çalışmıyordu dotnet framework yükledim şimdi açılıyor. yani yükleyin yoksa sonra çalışır.