iron mike arkadaşlar işte beklenen yama: http://www.sportskevijesti.com/downloads_zone_fifawebportal_main/pafiledb.php?action=file&id=15
***ultrAslan*** ewt oldu ben ilk başta süreyi donduruyo sandım durmadı die şaşırdım sonra zaman baktım bellli bi aralıkta gidip gelio ellerine sağlık yapanın
w.rooney arkadaşlar ben demo trainer exe sine tıkladığımda ''''''''06 demo trainer.exe.uygulama hatası uygulama düzgün olarak başlayamadı(0xc0000135).sonlandırmak için tamamı tıklatın'''''''''''..yazıor
KalkVeSavas Orjinal Mesajı Yazan: w.rooney arkadaşlar ben demo trainer exe sine tıkladığımda ''''''''06 demo trainer.exe.uygulama hatası uygulama düzgün olarak başlayamadı(0xc0000135).sonlandırmak için tamamı tıklatın'''''''''''..yazıor AYNEN
eko9 w.rooney tarafından gönderildi arkadaşlar ben demo trainer exe sine tıkladığımda ''''''''06 demo trainer.exe.uygulama hatası uygulama düzgün olarak başlayamadı(0xc0000135).sonlandırmak için tamamı tıklatın'''''''''''..yazıor
KalkVeSavas ben dosyayı d : ye kurmuştum,dosyayı program filesden yokluyor,sonrada hata veriyor olmasın,siz normal yerinemi kurdunuz fifayı
sefillik ulan bu sene ne kısmatsiz iş demoyu çektik directx9.0c istedi çözdük onu şimdide bunu bulduk gene hata.
sefillik inaşallah çözeriz. dediğim gib Runtime kaynaklanıyor olabilir ama bende Runtime 6.0 var. bu program yayınladındığı sitede vardır çözümü. ordada bu problemi yaşayan olmuştur.
kreon1207 Valla bende çalıştı ama 1 maç yaptıktan sonra windowsa döndü...:( tek tek yapacaz artık maçları...:D