fatih zoro valla bende oldu bende ilk önce traineri açıyom sonra oyunu windows modunda çalıştırıyorum maç esnasında f10 a basıyom zaman 3 saniye rasında gidip geliyo
Clooney86 Orjinal Mesajı Yazan: By_BuTcHeR Verdiğim şey işe yarıyor herkes uygulasın.. :sly: Baba sen Turkforum daki butcher sın değilmi.! Bende Vinsanity . Meşhur transfer butcher :hihi:
Cr@zy_Child Orjinal Mesajı Yazan: By_BuTcHeR oke olay çözülmüştür.. http://www.softwarepatch.com/windows/netframework.html Girin Package yükleyin..25 Mb falan sora çalıştırın güle güle oynayın ;) Saygılar :D saol abi oldu walla ellerine sağlık
ridvan155 bana da olacak gibi geliyor daha indirmedim ama eminim.çünkü daha önce creation center de aynı sorun wardı bunu yükleyince çözüldü.link için saol.inşallah olur :D :D :scnbebek: :scnbebek:
medo1907 arkadaslar unutmayin dondurucuyu çalistircaksiniz ve açik kalicak program sonra fifayi açicaksiniz tekrar sölüyorum program açik kalicak. bu arada saol ayrınmayk...
chos3n Rica ederim arkadaşlar görevimiz.. Clooney itiraf ediyorum evet ben o yum :D Ösledik senide yahu :p