salihakkas2 güzel olmuş ellerine sağlık, ama popo kısmı biraz daha büyük olsa daha gerçekçi olurdu =Pp
gs***forever bune böle offf manyaqsın hocam sen alla alla ben hayatımda böel forma görmedim ellerine saalık :D:D:D
erof ooo çok iii bi çalışma.ESKİ BİR FORMA OLMASINA KARŞIN SENİ TEBRİK EDERİM ÇÜNKÜ FORMANIN KALİTESİ VE ESTETİKLİĞİYLE BİZE TRABZONSPOR NOSTALJİSİ YAŞATTIN TEŞEKKÜRLER. EN KISA SÜREDE 2006 TS FORMALARINIDA BEKLİYORUZ
ozgur3586 Bundan iisi Pes 5 te helal sana trabzonlu değilim ama severim kalite olmuş devamını pes 5 e sakla.