Sami gercektende cok guzel olmus trabzon formalari.. tebrikler.. :)
mavi formasindaki kullandigin mavi renk belki biraz daha acik olmasi gerekiyor gibi geldi ama genede guzel duruyor.. suatcagdas'in dedigi gibi yakalari parlak renkle yapman lazim ama onu unutma (cubuklu formada)..