cihanpgs bir GS li olaraktan bjk forması için söylüyorum çok güzel olmuş gerçek devam et böyle :cool:
Mc.Speedy ooww Hasan adaşım geldinmi hoş geldin msn den devam ederiz kardeşim.. tşkler arkadaşlar yorumlar için...
figo10 devam kardeşimmmmmmmm çok güzel bu arada avatarında bi harika bide bize scnspor frması yapsana :D
Hasansas1905 Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11) ooww Hasan adaşım geldinmi hoş geldin msn den devam ederiz kardeşim.. tşkler arkadaşlar yorumlar için... geldim kardeşim msn de devam ederiz tabi...:)
Mc.Speedy kardeş msn dekiler bana bi tane hasan yetmiyordu sanki bida geldi diyolar :D:D:D ehüehühe gel msn ye söle bi hasret giderelim be adaş
Mc.Speedy Uzun Zamandır Forma Yapmaya Ara Vermiştim... Trabzon Forması İle Karşınızdayım.... Bazı Efekler Vererek Yaptım Umarım Beğenirsiiz....