Mc.Speedy abi senin logo masallah formayı kaplıyordu ... renkleri beğenmen sana açık verilmeye gelmiyor zaten
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11) abi senin logo masallah formayı kaplıyordu ... renkleri beğenmen sana açık verilmeye gelmiyor zaten açık yakalamıyorum ki ben görüşümü bildiriyorum bunda bişe yok :rolleye3: :sly:
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11) yaw şaka yaptım ifadeleri unutmusum wala pardon :D:D:D msn gel :D :D taam da napcaz yaw msn de burda ne güzel duruyoduk :D :D
oydemir Way Way Nerden nereye bu güzel GS formaların yapımında verdiğin emek için tşkkr ler ama! FB' li bir abin olarak bizleri hatta ve hatta diğer Güzide kulüplerimiz BJK ve TS nin de formalarını bekliyorum bak unutma Meyve veren ağaç taşlanır ona göre! öpüyorum seni Kelinden :)
ç@rşı_kartalı kardes ne yapmissin sen boyle yaw, 1-2 gun girmedim foruma, sen neler yapmissin, formalari cok beendim, ama son 100 yil formasi cok karanlik, nese artik duzeltirsin haaa bide bizide unutma...... ;)
Black Cat güzel olmuş..ama çok azıcık uğraşmayla daha da güzelini yapabilirsin....ellerine sağlık...sınırlarını zorla biraz... ;)
Black God Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11) Galatasaray 100.Yıl Ama iyi olduğuna inanmıyorum... Yinede Yorumlar... hmmm sanırım samiyen de ışıklar söndüğü zamanki formayı çizmişsin , şaka bi yana güzel olmuş ama birazcık koyu olmuş
cihanpgs BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİM...AMA HİÇ MUHABBET EDEMİYORUZ SENLE :D ŞAKA DİYORUM MSN,DEDE ÇOK İİLİİN GEÇMİŞTİR BANA HADİ MUHABBETE MSN,DE DEVAM EDELİM
Kasım6 Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11) Galatasaray 100.Yıl Ama iyi olduğuna inanmıyorum... Yinede Yorumlar... Öncelikle logolar çok küçük ve de renkler çok koyu :kusmuk: . Ama çalışmaya devam et sana başarılar...
SiNBaD_ Hasan ben dahailk kez yazıyorum senin formalar hakkında.BJK forman iyide neden kısa duruyor oyunda sen mi kısay yaptın yoksa kendi mi kısa?Az bana mini etek gibi geldide.Ayrıca GS 100. yıl forması çok güzeldi renk koyuluğu dışında.Sanırım BJK formasına o kadar önem vermemişsin.Fazla beğendim diyemem.Ama nede olsa emek harcamışsın daha güzel başarılar dilerim