Die for You ewt 100. yılda çizgiler yok bu arada hasan şaş bey :D:D we turka ile ilgili bi sorum war sana nereye yaziim
.ultrAslan. Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11) GS 100.Yıl....... Yorumlar... :hihi: :hihi: sag kolda bayagi bi hata var siyah yapmissin cizgiler sonra alt sag kösedeki koldaki cizgileri yapmamissin..
Mc.Speedy Photoshop dedikya hatta yeni başlayanlar içinde enes abimiz Black God bi dokuman hazırlamıstı :) Bulabilirsin Yamalar bölümünde
Mc.Speedy Rica ederim abi ne demek senin bu işe baslaman scn için bi kazançtır inş güzel işler çıkartırsın sorun felan olursa bizleR burdayız...
Mc.Speedy kardeş o yüzden beğenmedim bende biraz koyu oldu kırmızı ama olsun her türlü yoruma acık belli bi yere kadar tabi :)
FaTaL? abi bana diyodun lgo büyük diye sen de aynı yapmışın nasıl olcak ;) ayrıca renkleri hiç sevmedim ....