ufk_clk hasan kardeş doğum günün kutlu olsun forman da müthiş ama sadece GS için değil başka takımlarada yer ver
Battousai Way bu Kaleci formasına bayıldım tebrikler Hasan San (11) ;) Türkiye Forması fln da bekleriz
ZoRo guzel oluyorda niye logolari kucucuk yapiyosun gormeyelim diye mi :hihi: gusel olmus eline saglik .. fazla anlamayanlarin kirici yorumlarini okumamazliktan gel ;)
Mc.Speedy saol abi yorumun için logoları düzeltiyorum yavas yavas renkleri düzeltim desek logolar kaldı abi logoları görde sen körsen ben napim :D:D:D
Venom ben kaleci formasını o kadar da beğenmedim güsel ama önceki yaptıkların daha kaliteli 100. yıl manyak olmuş
FaTaL? abi güzel olmuşta su storeke yi kullanma yaw bence logoları biraz daha koyu yap ozaman ii durur bak formada :)
Die for You Abi forma süper olmuş ama logolar oyunda biraz sönük renk kalıo ayrıca galatasarayın eski şampiyonlarligi we uefa kupası formalarından biraz yaparsan sevinirim