Mc.Speedy Arkadaşlar Öbür Forma Konumu sildim burdan devam edeceğim....yine bir Galatasaray Forması yaptım .... Yorumlar.... :hihi: :hihi:
cimbomlusamet şorttaki gs amblemi çok küçük galiba.formadaki de az büyük olsa iyi olur.türkiye logosu çok küçük.büyüt bence.bunlarin dişinda hiç bi hata göremedim.çizimin süper.
alexx bişi sülemeyi unuttum gslisi kadar güzel olmak şartı ile :p :p :p :p :p :p :p :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: